Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens

No Sweat 
Eikstraat 15
2565 MT  Den Haag
Tel: +31 (0)6 - 12 12 12 70
E-mail: info@nosweat.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kun u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Nosweat.nl bij is aangesloten.

Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SCG). Iets wat wij natuurlijk hopen te kunnen voorkomen.